Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Nå er jeg så lei bråk at jeg spyr snart! Vi bor i blokk, og leiligheten rett under oss ble solgt til en sånn som lever av å kjøpe gamle leiligheter, totalrenovere de, for så å selge de igjen, for litt siden. Nå er han i full sving der nede. Begynner kl.08 om morra'n og holder på til utpå kvelden. Har ei lita tulle på 5 1/2 mnd, og hun sover jo en god del på dagen. Dette er jo plent umulig nå! Hun sover maks 10-15 min før hun våkner igjen av alt bråket. Hun er jo kanonsur om dagen! Prøver å ta henne med på lange trilleturer så hun kan sove i vogna, men der vil hun ikke sove, ligger bare og titter. I tillegg er jeg skikkelig forkjøla, så nå begynner jeg å bli rimelig sliten... Og ikke nok med det, i dag har de pokker meg begynt i leiligheten rett over oss også!!!!! BLIR GAL!!!!! Forresten, vi har ikke mottatt noe varsel om alt dette. Noen som vet om det er noe regler på det i borettslag? (Finner ikke regelverket...)
It's all about me Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Sånn er det å bo blokk. Og innenfor bråketidene kan de gjøre nesten hva en vil og varsle oppussing er ikke noe krav. Se det positive. Elsdtemann er hadde sine første 1.5 år i bråkete blokk og sovner nå til og sover igjennom ALT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå