Gå til innhold

skal liksom gjøre husarbeid i dag, jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle begynne etter og ha levert gutten i bhg, men må jo spise litt frokost først. Så må jeg la maten "synke" i den grad det går an, når magen er oppunder halsen.

Skulle bare sjekke mailen, også måtte jeg en liten tur innom avisene for og se om det er noe nytt. En tur på facebook for og se om det har skjedd noe spennende.

Da var det klart for husarbeid! NEI vent litt, har ikke vært innom bim sine sider, har sikkert skjedd mye der siden i går kveld.

NÅ, opp og hopp, blir så fornøyd etterpå.... men når jeg tenker meg om, kan jeg jo ta det i morgen?????

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne kan jeg signere på. Sitter bare her og surfer. Latsabb er jeg! ;o)

Skrevet

Hver dag :P

Tar meg veldig sammen en stund før sambo kommer hjem fra jobb og rydder vekk rot, tørker vekk brødsmuler og sånn og kaaanskje jeg støvsuger hvis jeg ikke bare feier opp det verste.

Da ser det så fint ut så :)

Skrevet

ååå, så deilig og sove til 1 =)

Så må jeg jo spise frokost.. Sjekke mailen, og litt sånn dill dall på PC`n... Kan jo ikke begynne med husarbei med engang, må synke maten.. Så tenker jeg på at jeg må gjøre hus arbeid :P

Tanken er der, men det går fort over når det kommer noe bra på TV :P haha ..

MEN, en halvtime før mannen kommer hjem, da LØØØPER jeg og rydder sammen det aller værste :P

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

HAHA *rekker opp hånda*

jeg skulle ordne masse idag. Leverte guttungen 07.30 altså! skulle ha good tid pga. et bekken som ikke er helt som det skal.

Jeg har seriøst sittet på ræva i hele dag på bim, msn, face og nettet. Shoppa litt klær osv. farlig dette. Føler det er toppen av latskap, men vet at bekkenet mitt blir veldig fornøyd av at jeg ikke har vaska gulvene som jeg planla.

det kommer jo en dag imorra og??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...