Gå til innhold

Nå har jeg hatt tegningsblødning!!=)


lillemy83

Anbefalte innlegg

tror det iallefall.. var utflod/slim med ferskt blod inni.. regner med at det var tegningsblødningen.. håper det iallefall=) er såå klar for å føde nå..selvom jeg ble litt nervøs av å tenke på at den er rett rundt hjørnet. flere som har hatt tegningsblødning? hvor lang tid kan det gå før fødselen er igang tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg også er med på den idag! Slimproppen gikk igår, og når jeg stod opp idag tror jeg det og kom litt fostervann.

Ved forrige fødsel hadde jeg tegningsblødning mandag morgen, murringer og menssmerter mandag og tirsdag, vannet gikk tirsdag kl. 17.00 og tulla var ute onsdag kl. 15.03. Blir spennende å se hvordan det blir nå.

Vet du hvilket kjønn du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt sikker på det jeg heller,men noe er det iallefall på gang i kroppen din=) her ventes det en liten gutt.. hva med dere? når har dere termin? jeg hadde emnstermin 3 Nov og ultralyd terminen er 16 November

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!Jeg tror også slimproppen min gikk i dag.Jeg har også termin 13 nov og venter ei jente denne gangen.Har en gutt fra før av,han ble født 10 dager før,så regner med at hun her kommer litt før tida også.Har hatt skikkelig murring i dag,føles ut som mens smerter.Føles ut som om det kan skje i natt.Hvordan er din form nå? Mvh Sanna_84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 13. nov, men vi vet ikke kjønnet. Har som sagt ei tulle fra før. Hun ble født 4 dager før termin, og er nå 2,5 år. Blir spennende dette her, gøy at vi er flere med termin samtidig som er i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hatt MYE murringer og sterke mensensmerter. og kynnere som kommer å går hele tiden. håper det skjer noe snart nå.. er såå klar for å møte den lille=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,håper det skjer noe snart jeg også.Blir deilig å få det overstått nå...,og litt skummelt.Gikk veldig fint med forrige fødsel,men det kan jo bli helt annerledes denne gangen..Har time hos jordmor i morra,så blir spennende om det skjer noe i natt..Er det din første?Hvilket sykehus skal du føde på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er 2 mann.. har en datter på 2 år fra før. hvor gammel er din? jeg skal føde på kongsberg sykehus.. hva med deg? skjedde ikke noe mer på meg i natt bortsett fra litt sterke mensensmerter og kynnere..og idag tidlig hadde jeg fortsatt slik tegningsblødning.. og er uggen i kroppen og mye murringer..håper det skjer noe nå snart!=) blir litt smånervøs når jeg vet at fødselen nærmer seg.. hadde en fin fødselopplevelse sist gang selvom jeg gikk 16 timer med vonde rier.. men det er SÅÅ verdt det! gleder meg sinnsykt til å se på den lille babyen=) LYKKE TIL ALLE SAMMEN! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg har hatt i natt og i dag også.Jeg skal føde på Drammen.Vi har en gutt på 3 1/2 år fra før.Så her gleder vi oss alle 3 til lille Emily kommer.Var hos jordmor i sta,hun mente at det kom til å skje noe i løpet av helga,så da er det bare å vente å se...Lykke til du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...