Promp Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hei, er det sånn at gravide ikke kan spise honning? Eller er det kun når man ammer og til små-bebisser? Takknemlig for svar!!!
Herkules Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Du kan spise honning både når du er gravid og ammer, men den lille skal ikke ha honning før etter 12 mndr
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 du kan spise det uansett....men Herkules, er det ikke under 3 år?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 nei æ som tok feil, ikke under 1 år...hehe SORRY
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Jeg selv fikk honning fra jeg var 6 mnd og har ikke lidd noe nød, drakk til og med kumelk fra jeg var 7 mnd! Jenta mi fikk honning så fort hun fylte 1 år, pluss tran og sana sol!, samme skal junior!
Herkules Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Det står advarsel på honningen at barn under 12 mndr ikke skal ha det Det er fordi det kan være en bakterie i honningen som små barn kan bli syke av Ser ikke helt hva dette har med tran og sanasol å gjøre, desuten skal du ikke gi både også det kan bli for mye av enkelte vitaminer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå