Lillemy2004 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hei NOen som kan hjelpe meg. Jeg har smerter stikkinger i underlivet, de kommer gjerne vist jeg har gått for mye i løpet av en dag. men det føles som om noen stikker en kniv oppi HmHm vist noen skjønner hva jeg mener. prøvde og spørre jordmor om dette men ho mente det var sener. samtidig føler jeg at det presser nedover og at noe presser ut i sidene. Hadde ikke noe av dette med føstefødte. noen som har det liknenede eller hvet hva dette er. skal til legen neste uke. Klems
Gjest elissa2 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 jeg har også hatt mange av disse stikkingene...oppi....ja.....musa rett og slett...he he:) min jordmor sier det er modning:) hvilken uke er du i da???
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 jeg har det også sånn....me masse kynnere til...jeg er i uke 31+4 dager,håper ikke jeg skal gå sånn helt til termin,måtte jo sette meg ned i kjøttdisken på butikken i går for det gjorde så vondt!
Klar Som Et Egg Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 jeg har også skikkelig vondt i ruska.. kan ikke helt forklare smerten, skikelig ubehagelg... og så klarer jeg ikke å løfte et bein opp mens jeg står på det andre, da gjør det dritvondt, må støtte meg til dører/vegger etc.. er 31 fullgåtte uker i morra, så det er jo litt tid igjen, håper ikke det er sånn hele tida fram til kid'en kommer..
Klar Som Et Egg Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 og masse kynnere til jeg også... veldig hemmende..
Youngster*mamma* Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Jeg også har det sånn. Er som det blir forklart lenger oppe, nesten som å stikke en kniv der inne. Tror nok bare det er modningen ja. Håper det siden det bare er 6 dager til jeg har termin.Trenger maaaaaasse modning;)
Lillefot08 Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Var hos jormor i går og sa jeg hadde vondt der nede. Kanskje ikke akkurat stikkinger. Men hodet hadde festet seg her. Og hun sa at hun også fikk veldig vondt der nede når hodet hadde festet seg. Vet ikke om det er samme smertene...men vondt er det nå.
Lillemy2004 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2008 Hei takk for svar, jeg er i uke 34 så det kan jo være det har hatt det en stund men bare blir verre og verre. har hatt kraftige kynnere siden uke 26 da hun/han ville ut for tidlig men fikk stoppet dette. Hodet hadde ikke festet seg da jeg var på kontroll sist. og Jordmor sa at det mest sansynlig ikke kom til og gjøre det heller for sist jeg fikk festet ikke hodet seg. Håper som dere andre at dette kan gi seg litt for det er sinnsykt vondt til tider og må sette meg ned. Håper den ikke kommer nå men litt før tiden gjør jo ikke noe siden jeg har termin 19 des. tulle kom 10 dager før tiden sist. Klems
Mrs. Charming Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 det er vel en blanding av ligamentsmerter, bekkenløsning, kynnere og at feks hodet har festet seg.
Kaos_dama Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Hmm.. jeg har også hatt slike smerter. Spesielt de dagene jeg har gått litt mer enn det aller nødvendigste.. Men jeg er bare i uke 32 nå.. så jeg håper da virkelig ikke at hodet festes og at jeg begynner å bli klar liksom?? Ingen andre teorier der ute? Heldigvis skal jeg på UL på mandag morgen
venter på januar09 Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 I morgen er det en uke siden jeg fikk slike smerter. Spesielt i underlivet, men også i lysken. Det har bare blitt verre og i går ble jeg sykemeldt 100%. Det jeg har er visst bekkeløsning/symfyseløsning, er nå 31+4 uker. Jeg har også spesielt vondt når jeg står på en fot, derfor er det mer vondt å gå enn å stå på begge beina. Nesten umulig å kle på seg. Er også ekstra vondt når jeg har sittet lenge, da må jeg mykes opp før jeg klarer å gå. Høres jo ut som flere av dere også har det sånt? Kan være bekkenløsning.... Lykke til!
Gjest Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 har hatt vonde kynnere i 3 dager,og befinner meg nå på sykehuset med drypp for å stoppe riene som jeg visst hadde....er i uke 31+4 og alt jeg ønsker meg nå er at lille adrian holder seg inne i magen ennå litt til!! Fikk modnings sprøyte til lungene hans sprøyta inn i låret,hekkan så vondt!! og nå må jeg ligge på siden i 2-3 dager...
Lillemy2004 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2008 Hei håper det går bra med deg. Og at de får stoppet det. selv om det går bra og komme så tidlig er det jo fint om de får ligge inne i magen litt til. Lykke til og ha en fin helg. klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå