Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Når synes dere det er greit at store barn begynner med sminke hver dag?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg synes det er greit når barnet begynner på ungdomsskolen at det eventuelt bruker mascara hver dag.... Skal det mere i ansiktet, bør det ventes til de begynner på videregående... Stygt med barneskolebarn som går med mascara, leppestift, øyeskygge og diverse. Slik som mange av klærne som selges til barn i dag, har et seksuelt preg over seg, og med sminke i tillegg... Fysj
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kommer jo an på mengde sminke, egentlig. Datteren min er 10, og hun bruker lipgloss.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Vanskelig å gi noe absolutt svar på dette, kommer jo ann på miljøet jenta vokser opp i også... La oss si det er en gjeng på 4-5 jenter i klassen da, som min datter er en del av, også begynner de andre å eksprimentere med sminke i 9.klasse. Vanskelig å si at min jente ikke får lov da. Jeg for min del sminket meg siste året på ungedomskolen, det var liksom bare sånn det skulle være, men jeg sluttet med det på videregående igjen.
Lillemus&mamma'n Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Jobbet en gang på en skole der 2. klassejentene hadde mascara i pennalet... Synes sminke bør være off limits ut barneskolen. At man sminker seg på ungdomsskolen er helt ok, men det går an å ta en samtale om hvordan og hvor mye det er greit å sminke seg.
birrisj05.02.09 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Synes det er greit å prøve seg på sminke på ungdomsskolen.. men ikke for mye, det kan de spare til litt senere. Hvorfor skal vi ha små voksne? Kan ikke barna få være barn?' Synes det er helt sykt at 4-5-åringer kommer med øyenskygge osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå