Gå til innhold

Ømhet nederst i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVa kan dette være? Det er ømt i magen helt ned mot underlivet - under selve gravidmagen liksom. Særlig ømt er det når jeg reiser meg og går. Får lyst til å holde under magen min for å støtte opp liksom. Er det bare at ting strekker seg osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det sånn jeg også, så dytter litt... :)

Skrevet

Sånn har jeg hatt det en stund også. Tror kanskje det kan være fordi magen begynner å bli tung. Har også fått vondt etter at hun har lagt seg til rette med hodet nedover. Mener det finns belter som som kan holde magen litt oppe? Går å holder magen oppe når jeg går hjemme :)

Skrevet

Sånn har jeg det også. Tror nå det er bekkenet jeg kjenner. Er liksom på skambeinet.... så legen sa til meg at det er bekkenet som "slarker" litt. Skal ha noen vondter gitt... hehe

Skrevet

Takk for svar. Det er en "vondt" som kommer og går litt hos meg - da jeg gikk tur i går måtte jeg gå og holde meg under magen - det hjalp! Må kanskej få meg et slags støttebelte e.l. Får også mye sting i siden, hold o.l når jeg er ute og går. Regner med at alt slikt er ganske vanlig ? Det er vel ikke så rart at man merker det når det ligger en klump på godt over to kilo inni der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...