bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 mannen her skal snart være "snekker" i huset vårt en stund... Han har ordnet med alt han trenger av store verktøy, sag o.l... men jeg tenkte kanskje det kunne være noe småting som er kjekt å ha som jeg kan kjøpe fra ungene på søndag iom at han trenger litt når han begynner med huset.. Jeg har tenkt på: - sånne blyanter til å streke opp osv er vel kjekt å ha i lomma? - vinkeljern/linjal til å måle å streke med? Hva andre små ting vet dere mennene deres "alltid" må ha med for å få jobba skikkelig?
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Water! Et must! -Det finnes laserwater gså, de er geniale. Har han spikerpistol? Det trenger han iallefall!:-)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Samboeren er skikkelig verktøyfreak og snekkrer på noe hele tida ( vi driver å pusser opp hus og har diverse andre prosjekt både på eiendommen her og den vi leier ut). Er selv kyndig med hammer, spikepistol og sag... Hvis han ikke allerede har det så vil jeg anbefale å kjøpe ham et "snekkerforkle", det er veldig greit å ha når man holder på. :-)
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 så bra å spørre dere som vet da skal jeg se om jeg finner et ålright laserwater og krittsnor og snekkerforkle (får se hvor mange penger jeg skal bruke først ) Han har fått seg spikerpistol så det skulle være i orden... dessuten er bror min snekker så han får jo låne noe der, men er sikkert greit å ha slike småting sjøl i sine egne lommer når han styrer på alene?
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Samboeren min kjøpte sånn vest til å ha verktøy i, kjempekjekt!!! Også bit-sett..
Sjokoladekaka Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Vater er viktig(laser er vel luksusutgåva:)), og tømrarblyant(ofte rød og flat), ulike bits(sånne "skrujern" bitar, om du forstår), hammar, meterstokk, og måleband på rull, og vinkel. For eksempel:)
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 6. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2008 kjekk liste han har vanlig vater (jeg tror kankskje bror min har med laservater når jeg tenker etter) tømrerblyanter skal jeg kjøpe, hammer har han kjøpt seg en skikkelig en med sånn belteting... meterstokk og målebånd har han og vinkel skal jeg kjøpe... kanskje kjøpe et snekkerbelte eller vest da til å ha småtinga med seg rundt i?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå