Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg stikker kanskej innom innimellom.. Men nå må jeg gå å gjøre litt fornuftig, lage meg frokost, vaske litt klær, og målet idag er å tørke støv i stuen og ellers i huset..Da vasker jeg litt på vegger og dører og håndtak også. Det trengs når små barnehender som regel klarer å lage noen merker.. Burde kommet meg ut å gått en tur også i dette nydlige været. Sol og helt blå himmel ute.. Ha en fin dag videre:)
NoDoubt Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Takk i like måte:-) Jeg older på med husvasken nå. Reiser på skolen i 13-14 tiden så kanskje på tide å bli ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå