Gå til innhold

Ha en flott dag videre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stikker kanskej innom innimellom..

 

Men nå må jeg gå å gjøre litt fornuftig, lage meg frokost, vaske litt klær, og målet idag er å tørke støv i stuen og ellers i huset..Da vasker jeg litt på vegger og dører og håndtak også. Det trengs når små barnehender som regel klarer å lage noen merker..

 

 

Burde kommet meg ut å gått en tur også i dette nydlige været. Sol og helt blå himmel ute..:)

 

Ha en fin dag videre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk i like måte:-)

Jeg older på med husvasken nå. Reiser på skolen i 13-14 tiden så kanskje på tide å bli ferdig!

Skrevet
:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...