Gå til innhold

nydelig dag i vest!


Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Akkurat fått knøttet til å sove ute, blå himmel og nydelig dag her i vest. Venter på venninne og skal ut på tur, og mens jeg rydder av frokostbordet(jada litt sent ute vi spiste for to timer siden) hører jeg en rødstrupe som synger i vilden sky på babycallen. Vakkert vakkert vakkert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har hørt det... at vestlandet i dag e både mildt og nydelig :-)

 

her letta aldri morgentåka, så her har det vært både fuktig og grått.... men jeg liker det og jeg :-)

Skrevet

Det har virkelig vært en fantastisk nydelig dag på vestlandet. Kan jeg spørre hvor på vestlandet du holder til, amandine? Selv er jeg bergenser :-)

 

Jeg får bare lyst å trekke utendørs på sånne dager - det er helt forkastelig å bare sitte inne og titte ut av vinduet. Godt å lese at noe får komme seg ut og nyte været :-)

Gjest amandine
Skrevet

Lyn-jente i Brann-land:), bor i Bergen, jeg også! Har vært en deilig dag, det er sånne vi må spare på når vi har regndag nr 100 ....

Skrevet

heia Lyn! :-)

 

Så stilig med flere bergensere... Da kan vi jo ha et modne-treff i Bergen.

Gjest amandine
Skrevet

Tja, ekte bergensere må vel ha 7 generasjoner direkte nedadgående linje eller noe sånt :), men har nå bodd her i 16 år.. Hjelp som tiden flyr! Og treff i Bergen hørtes hyggelig ut når jeg kommer litt ut av tåka! Knøttet ble født 3.oktober så foreløpig henger han fast i meg 90% av tiden... Alltid fint med nye venner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...