Gjest amandine Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Akkurat fått knøttet til å sove ute, blå himmel og nydelig dag her i vest. Venter på venninne og skal ut på tur, og mens jeg rydder av frokostbordet(jada litt sent ute vi spiste for to timer siden) hører jeg en rødstrupe som synger i vilden sky på babycallen. Vakkert vakkert vakkert
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 ja jeg har hørt det... at vestlandet i dag e både mildt og nydelig :-) her letta aldri morgentåka, så her har det vært både fuktig og grått.... men jeg liker det og jeg :-)
iznogood Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Det har virkelig vært en fantastisk nydelig dag på vestlandet. Kan jeg spørre hvor på vestlandet du holder til, amandine? Selv er jeg bergenser :-) Jeg får bare lyst å trekke utendørs på sånne dager - det er helt forkastelig å bare sitte inne og titte ut av vinduet. Godt å lese at noe får komme seg ut og nyte været :-)
Gjest amandine Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Lyn-jente i Brann-land:), bor i Bergen, jeg også! Har vært en deilig dag, det er sånne vi må spare på når vi har regndag nr 100 ....
iznogood Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 heia Lyn! :-) Så stilig med flere bergensere... Da kan vi jo ha et modne-treff i Bergen.
Gjest amandine Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Tja, ekte bergensere må vel ha 7 generasjoner direkte nedadgående linje eller noe sånt , men har nå bodd her i 16 år.. Hjelp som tiden flyr! Og treff i Bergen hørtes hyggelig ut når jeg kommer litt ut av tåka! Knøttet ble født 3.oktober så foreløpig henger han fast i meg 90% av tiden... Alltid fint med nye venner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå