Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Så akkurat reklame på skal vi danse.. Nå er det semifinale i morgen med tore andre flo, lene aleksandra og mikkel.. Hvem håper dere går til finalen. Jeg håper de to siste går til finalen.. Hadde håper siri kalvig skulle vært med lenger, men det gikk jo ikke..
Mille** Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg må nesten heie på Mikkel siden han er herfra, men syns også Lena A. er flink. Har fått et litt annet inntrykk av henne enn jeg hadde før. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Det blir vel mikkel og lene a i finalen vil jeg tro. Håper at Mikkel vinner da:)
konvall Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Enig med h@ppy. Flo burde nok gått ut alt, til fordel for Siri. Blir nok Lene og Mikkel. Håper på mikkel.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Ikke fordi jeg er redd for å ha egne meninger. Men må nok si neg enig med dere over her. Lene A og Mikkel i finalen, også tippe jeg Mikkel vinner det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå