Gå til innhold

Tråd for oss uten/med lite symptomer :) Hvordan har vi det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har rett og slett ikke gått opp for meg ennå at det vokser en liten spire i magen min! For etter mange nedturer i løpet av disse 2,5 årene, så er det jo utrolig gøy å se en positiv test da :) Men samtidig så har jeg jo så lite symptomer ennå.

Her inne på bim virker det jo som de fleste har symptomer nesten før eggløsning :) Hehe... Er 5+1 idag og mine eneste symptomer er bittelitt ømme pupper og bittelitt mensmurring av og til. Og uteblitt mens da :)

Av og til lurer jeg faktisk på om den positive testen og den positive blodprøven faktisk bare har lurt meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg det og!!

Er 4+7 i dag, og jeg klarer ikke tro det enda.

Vi har fått 1 barn med AIH tidligere, og nå klarte vi og bli gravide på 4AIH forsøk:o)

Krysser fingre og tær for oss begge.

Skrevet

Så gøy :) Får håpe den lille spiren klorer seg fast da ja :) Jeg har bestilt meg time hos gyn til tirsdag, så da håper jeg å få bekreftet at det faktisk er noe der inne :)

Skrevet

Jeg er 6+1 i dag og har ikke merket særlig mye annet en mensmurringer og litt ømme bryster/brystvorter... Var på UL i går, så jeg vet at det er noen der inne og at hjertet banker. Det var helt herlig å se;D Nå er jeg bare glad for at kvelmen ikke har meldt seg, men det er tidlig ennå, så den kan jo komme..

Skrevet

hei merker faktisk ingen ting ennå .. ikke er jeg kvalm og ikke har jeg vondt i puppene. eneste som tilsier att jeg er gravid er posetiv test og ingen mens :) dette blir mitt 4 barn . minstemann er bare 4 1/2 måned så tenker kansje att kroppen kansje ikke skjønner helt hva som skjer her :) er 6 uker på vei

Skrevet

Liiiiiite symptomer her også.

Ømme pupper,,å trøtt er det eneste.

Som deg så tenker jeg: er det virkeli noen der inne.??

Uansett gleder jeg meg til å dra på ultralyd til uka,,,bare for å se det på skjermen.

Att hjertet slår,,eller hjertene;)

Så du er ikke alene,,,,vi er flere ja:))))

Skrevet

Hei hei jenter :)

Vil melde meg på denne tråden uten symptomer.

Jeg er nå 10+4 og har ikke et eneste symptom.Ingen ømme pupper,ingen kvalme etc etc.Hadde ømme pupper i starten men de ble like fort borte.

Har brukt mye tid på å bekymre meg da vi stort sett kun hører om disse som har så mye symptomer at det "plager" de...

bestemte meg for å bestillle time til ultralyd hos jordmor og samtidig få oppfølgingssamtale.Var på ul på tirsdag og hva gjemte seg?Et lite foster som sprella med armer og ben.Et lite hjerte dunket og alt så helt "perfekt" ut:)

Jordmor mente at for oss uten symptomer skal vi bare glede oss over å være heldige.Tenk på disse som kaster opp fler ganger om dagen, og er "uggne" fra morgen til kveld.Hun lærte meg rett og slett å sette graviditeten i et nytt perspektiv.Ikke gå å uroe seg,men å glede seg over det å ha en (kanskje foreløbig) frisk graviditet.

Men husk og alltid lytte til kroppen,føler man at ting absolutt ikke er som det skal så skal man selvfølgelig ta kontakt med lege.

Men dere som stort sett er friske, prøv å gled dere ;)

Det går stort sett veldig bra vet dere :)

Ha en strålende dag!

Vi er heldige vi <3

Skrevet

Vet jo det at det er mange som ikke har mye symptomer :) Men her inne på disse sidene blir det jo stort sett bare skrevet om de som har MASSE symptomer!!! Og da lurer man jo på om man er litt "unormal" :) Hehe... De med lite symptomer har vel ikke så mye å klage over da :) Hehe

Skrevet

Jeg blir med på denne tråden!! Er litt betryggende :) Skal til UL i neste uke fordi jeg ikke tror at det er en baby derinne. Tror dette er en kjemisk graviditet :)

Skrevet

Å så deilig å se flere!!! Er 7+4, var hos gyn forrige uke - hjertet slo og alt så sååå bra ut.... Har hatt ømme pupper - i dag er de nesten ikke ømme - har vært veldig trøtt, idag er jeg opplagt.....ikke vært kvalm. Med førstemann spydde jeg fra dag 1 og i 4 mnd....var såååå utrolig dårlig. Men ny mann nye muligheter??? Kan jeg være så heldig denne gangen? Bekymrer meg så jeg holder på å bli gal....livredd for en MA - denne skumle formen for abort som er nevnt her til tider - der man har sett levende spirer i uke 6,7,8,9 for så at det plutselig er dødt i uke 12......LIVREDD!!! Hva kan man gjøre for å berolige seg. Har ny time til UL i uke 11....men sååå lenge til

Skrevet

Haha...må le litt av meg selv :) Måtte bare bruke opp den siste testen :) Og jammen var den positiv gitt :) Hihi... men det hadde jeg jo forventet da :) Teststreken er til og med tykkere og sterkere enn kontrollstreken :) Hehe...

Så da må jeg vel kanskje bare tro på at det faktisk ER noe i magen min likevel da?!?!

Skrevet

Har ikke gått opp for meg heller at det er en baby der inne...er 11+1 i dag...gruer meg litt til legetimen i morgen...er redd han skal si,nei du er ikke gravid...men det går vel bra..

Har jo kjent pittelitt til kvalmen,å litt ømme brystvorter....ja vi er vel heldige :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...