Gå til innhold

babyen er så urolig i kroppen!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 3,5 mnd nå,hun har gått fra¨å sove nesten hele natta til å våkne veldig mye på natta,tilslutt tar jeg henne i min seng,gir henne mat så ligger hun urolig lenge,bare sover litt innimellom,sparker me beina fram og tebake og maser og sutrer.tror kansje hun holder på å få tenner,for hun holder på å spise opp alt som kommer i nærheten av munnen..flere som har lignenede oplevelser,som kan fortelle meg va det kan være som plager henne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har ungen min vært sida han var 3-4 uker...

han er nå 7 mnd...!

og ingen tenner....

aner ikke hvorfor...

Skrevet

Får hun mm eller mme?

Vesla her ble urolig av nan ihvertfall. Vi prøvde hipp og småfolk sin også, men fant ut at collett sin var best. Hun er fortsatt urolig når vi legger henne, spreller og kaver. Sikkert overtrøtt.

Men når hun først har sovnet, så sover hun. Med mindre det blir bråkete eller urolig vær....da blir hun urolig.

Skrevet

nei hun får bare mm så det kan ikke vere det,hun hadde gått opp litt lite i vekt ved 3mnd kontroll,så skal snart og veie henne igjen,så jeg begynner jo også å lure på om hun er veldig sulten,men er jo så vanskelig å vite,noen ganger tror jeg nesten at jeg gir henne for mye mat igjen så hun får vondt i magen og blir urolig av det,føler at noen ganger er det umulig å vite va hun vil...har tenkt litt på om hun rett og slett trenger mere mat,altså begynne me grøt,men det er kansje vel tidlig??? ja jeg er litt forvirra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...