1prinsesse+1i magen Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 til både de minste og de litt større! Sunneleker.no! Jeg har bestilt det meste til julekalenderen til prinsessa fra sunne leker, masse koselig og ordentlige leker til greie priser! Henta pakka på posten i går, og alt svarte til forventningene. Kan anbefale de kule puslespillene i papp, alt fra kroppen til solsystemet!
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Takk.Dit skal jeg gå å se =) Har kjøpt en del,men har jo enda mye igjen.
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jepps, jeg har også bestilt derfra :-) Gleder meg til pakken kommer :-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Hvor lang leveringstid er det? Noen som vet?
Gjest Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Jeg bestilte i helga....(tror jeg). Ikke så lenge siden ihvertfall. Jeg kjøpte på postoppkrav og pakken kom i dag! Veldig fornøyd med både service og varer :-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Oiii.... det var jo raskt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå