Sara Rompompei Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Har holdt mora si våken i nesten hele natt hehe. Ville slettes ikke sove. Han har sunget og skravla. Sagt de morsomste rare ting helt fra han la seg kl 19 i går. Da klokka var 01.30 og mammaen omsider fant ut at han hadde feber og vi hadde "sifhta beie" og puttet inn "tabhett" sa den lille godingen min: Mamma.... Toddoj busta i da? Og jadda :D :D Min vakre baby-goding FYLLER 2 ÅR I DAG!!!! HURRA HURRA HURRAAAAAA I dag blir den ingen flagging og feiring i barnehagen som planlagt. I stedet blir det baking av bamsekake og pizza-laging. Tenker det blir like bra jeg )
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hurra for Toddoj!!!! tenk at han er to år.... han er helt ny, men når du tenker deg om så har det jo skjedd litt i det siste :-)
Sara Rompompei Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Når jeg tenker etter har det kanskje skjedd en par tre billioner ting i det siste ;o) Men jammen kan en lure på hvor tiden ble av. I går lå han i senga mi og sov med puppen i gapet. Så liten og rynkete og fin. I dag satt han på benken og putta muffinsformer oppi bakeformen mens han telte: eeeen, to, te, fie, fem Helt til 12 kom han! Hjelpes Tør nesten ikke blunke jeg, for plutselig står han der vel i konfirmasjonsdressen sin hahaha
iznogood Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 *gratulerer med dagen* de er så lite baby når de blir så store som 2 år :-/ veldig godt å se at de vokser til.... men hvor er den lille klumpen som lå i armene... ganske vemodig. håber dere får en fantastisk bursdag - og at tabhett fjernet feberen.
Trollmora Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Gratulerer med bursdagsbabyen! Tiden raser bare så vanvittig fort, skjønner ikke at det er mulig. Håper febern er over og at dere har fått feira lillemannen ) Klæm fra
Maud Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer med overstått til den siste babyen og til mamma'n hans.
Mariamin Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 En forsinket bursdagshilsen til store Toddoj. Håper det smakte med bamsekake og pizza:)
Ronja65 Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Er det ikke utrolig så fort tiden går... GRATTIS....:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå