Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Nå er også denne snart 4mnd gamle hårdotten trassete.Nekter komme på innkalling ute.Noen som har gode råd? Jeg har begynt med band,men vil jo gjerne ha han løs når vi er ute,og det uten at han springer rundt beina å "ler" av meg... Jeg trodde jeg skulle få bedre tid til dresur,men det skar seg..Men godbiter når han kommer,det får han. Har dere et stalltips på effektivt å få dette inn i huet på han?? Inne er han en drøm,nesten.Men ute??? hmprh Voff ;o)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hehehe. Jeg har ikke peiling på hund, men har sett at man bruker en sånn klikkdings og belønning. Kan jo hende at han er for liten da....men som sagt, jeg har ikke peiling :-P Mjau ;-)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Klikkdings kjøpt og der ligger den!! ;o) Han er rett og slett for glad i å terge,og ute er han jo sååå døv som bare en hund kan bli..Får ordne meg langline,ta med dingsen og sette i gang.Skal se katta er den som blir mest lydig.Hun kommer når jeg roper værtfall...!! Er grusomt irriterende å stå i timer å rope med snill stemme og den hårete dusten bare terger! knurr
Gjest Filifjonka Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Så enkelt og så brutalt: Du må ta deg tid til å trene med ham, dressur, helst hver eneste dag. Jo mer dere trener, jo flinkere blir han. Meld dere på et valpekurs, og følg opp med flere kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå