Mammatil2superhelter Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Synes nemlig det er vanvittig at en må betale 6-800 kr for å få gode vintersko. Må da finnes noen rimligere som også er gode.Gutten min går i bhg, så må tåle litt.. Hva har dere ? Fornøyd?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Vi tester Reima vintersko i år (http://www.reima.fi/collection/snow_boot/) og er sånn middels fornøyd. Impregnerte ikke det som ikke er gummi først, så det ble litt fuktig da hun var ute i sølepyttene, men etter vi impregnerte har jeg ikke merket noe. De kosta forøvrig 399,- Kommer til å kjøpe et par penere sko i tillegg siden disse er litt klumpete for andre ting enn utelek (i motsetning til Eccoskoene i fjor som hun brukte til alt), så det ble egentlig ikke noe rimeligere løsning for oss (foruten at vi ikke hadde råd til noe mer da behovet for vintersko ble akutt nå i høst).
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Min erfaring ar at hvis man ikke finner gode vintersko på salg så må man punge ut litt ja... MInsta har Ecco Goretex sko ( kosta vel rundt 700 eller mer tror jeg, ikke jeg som kjøpe dem) 3åringen har Ponny som kosta 599, 10åringen har Roots som kosta 600kr på salg nå.
Minnie Mom Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Ifjor prøvde jeg Friends fra Coop, de koster 249 kr, tenkte å gi de en sjanse. Men de holdt ikke mål. Lakk vann, ble våte og kalde. I år kjøpte vi Viking Goretex. Kostet 800 kr. Dyrt ja, men legger mer vekt på yttertøyet, synes det er viktig med bare sko og dress. Skulle gjerne betalt mindre, men mange merker koster jo så mye. Kjøpte like til tulla på 10 mnd forrige dagen, hun går ikke enda, men må jo ha støvler når hun begynner i bhg i januar. Hennes kostet 600 kr i str 21...
Alenemamma :) Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Vi har ecco goretex til 649 , ja de er dyre men de er fantastiske, lillegutt er alltid varm og aldri våt. Jeg ville gått for noe man har hørt mye bra om evt erfaring med , i stede for å "teste ut" For om de ikke holder mål må man til å kjøpe nye og da kan det fort bli noen lapper. Anbefaller Ecco:)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 ecco goretex, alltid tørr og varm på beina:) Jeg prioriterer en skikkelig bra dress og vintersko!
Gjest Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 hvorfor er det vanvittig? Det er jo goretex og andre matrialer i sko som gjør det kostbart da... vi setter av barnetrygd de mnd vi har anet ekstra inn som halvskattlønn, skattepenger og feriepenger. På den måten har vi en utstyrskonto til de tre ungene, siden vi VET det kommer masse utgifter hver høst. Vi har forøvrig et par Superfit til 4 åringen, og et par Kamik shadow til barnehage utelek. Veldig fornøyd med begge par.
Blind Gudinne Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Lillefjert har Sorel. Minimir har ingen- er bare 6 uker =)
digger Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Anbefaler også Ecco. Har vært bra til nå og hadde de samme i fjor:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 vi har kjøpt friends sko fra coop obs, tenkte å gi de en sjanse. Har hørt mye forskjellig om de, en del negativ her inne, men også en del positiv fra folk jeg kjenner i virkeligheten Så da bestemte vi oss for å prøve de. Har ikke hatt skikkelig vinter her enda, men så langt er vi fornøyd Vi har forresten et par cherroxer utenom, som han bruker på de våteste dagene.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Viking goretex.. Kosta 400 kr på tilbud.. Kjempe fornøyd med dem.. Varme og vanntette..
HeldigeMEG:) Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 mini har vi kjøpt viking grtex støvler til, best i test foreldre og barn=) og cherrox... Viking grtex holder mål og er verdt de 799,-...
Blåmandag¤ Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Tenkte jeg skulle prøve noe annet enn Ecco i år. Har vært veldig fornøyd med Ecco til eldstejenta, det er verdt pengene! Hun på snart 8 har Superfit, de er også veldig bra. Vannavstøtende, og lille frysepinn er varm på beina. De kostet vel en 850 kroner. Str. 34 De er veldig lette også, virker deilige å ha på seg. 1-åringen har Viking. Er også veldig fornøyd med dem, selv om jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte Ecco i stedet. Liker passformen på Ecco bedre. Men hun er varm og glad. De kostet 599,- i str.22
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. november 2008 #14 Skrevet 6. november 2008 Sorel. Kunne ikke falle meg inn å "spare" penger på lille sine utesko! Kjøpte de til fullpris på eurosko. Dagen etter var de på tilbud på g-sport og obs tror jeg. haha.
~sjiraff~ Skrevet 6. november 2008 #15 Skrevet 6. november 2008 Vi har kjøpt Viking Goretex til 200 kr!! Svigermor jobber i en bedrift som eier viking, og dermed hadde de et super super salg på jobben hennes. Skoene koster vel 7-800 kr i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå