Babylove og knøttet Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Har lest litt om dette, og det skal visst være veldig uvanlig, men kanskje jeg likevel er heldig å treffe på noen andre som har det? Og at vi kan utveksle råd og erfaringer. Min historie: Har hatt veldig magesmerter de siste ukene (er idag 5+6) Og vært inn og ut til kontroll hos gynekologen... Da viser det seg på en av ultralydundersøkelsene at det ser ut som om jeg har to livmødre. (har ingenting med smertene å gjøre) Jeg merket at legen var usikker, og ikke kunne så mye om dette tema. Men sa at de hadde hatt en pasient for mange årsiden med det samme, og at det gikk bra. Har etter dette prøvd å lest meg litt opp på internett. Det viser seg da at det er et riskiko-svangerskap, med forhøyet sjanse for sa og ma, og at babyene pleier å bli født for tidlig grunnet plassmangel. Føler meg helt alene! Bor ikke i Norge, men flytter hjem i desember, så legen jeg har nå er ikke min fastlege. Og har egentlig masse spørsmål som jeg føler jeg ikke får svar på... Noen andre som har en eller annen form for delt livmor? Eller to stykker? Hadde vært kjempebra og kunne snakket litt med noen i samme situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå