Gå til innhold

oppkast og diare....Hvor bra er det egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kastet opp og fått tømt meg skikklig i hele natt....Brått ned 3 kg, for jeg er jo helt hul for øyeblikket....:S

Orker ikke tanken på noe mat i det hele tattt..

Får i meg drikke, men vet ikke om det sitter.

Hvor heldig er sånt for fosteret nå?

Er 13 uker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff hørtes ikke noe godt ut. Var jeg deg ville jeg ringt legen min og fått råd fra legesekretær eventuelt en resept. Vet det finnes tabelletter uten resept mot diare, men om du kan ta de vet jeg ikke. Få i deg noe salt som binder vann til kroppen så du ikke blir dehydrert :). .

God bedring!

Skrevet

Har ringt de. Dem ville ikke anbefale noe medisiner ennå. Bare passe på få i meg væske.

Gir det seg ikke iløpet av dagen, skulle jeg ringe igjen.

Så da får vi se:)

Skrevet

gikk gjennom det samme natt til lørd. kasta vel opp tredve gang... kjempe sliten og uttørket. man skal ikke gå for lenge med det, men en natt gjør visst ikke så mye. jeg fikk ikke i meg veske for det kom rett opp igjen, men trur babyen tar det det skal ha, det er verre for oss:-) vi får ta restene... og det kan bli litt lite så du får bare drikke så godt du kan. mannen min kjøpte en pakke kjeks. de runde lyse man bruker til ost...start står det på pakken, dem hjalp faktisk litt. og drikk farris evnt. mozarella. det hjelper bedre enn bare vann og cola syns jeg.

håper du blir bedre!!

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...