beredt Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Har en gutt fra før:) Såååå spennende, kommer ikke til å få sove.... Har vært på ul tidligere, der så alt bra ut med den lille, så det er kjønn jeg er spent på til ul i morgen egentlig:)
Madelene Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 ikke for å være gledesdreper.. men jeg har vært på ul to ganger, og fikk ikke se kjønn...:-(
frua Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Hmm, dersom det skal gå an å gjøre et forsøk på å tippe, bør du komme med noen fakta om deg selv og barnet. F.eks: Magefasong, termin, alder, puls på barnet, formen din mm. Ikke sikkert det har noe å si, men det gir iallefalll noen et utganspunkt for å uttale seg - et litt bedre utgangspunkt enn en finger i været. 50/50: Gutt
beredt Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Vel, ikke så mye mage, puls 149 på baby, gutt fra før. Termin er 11 april... Formen er bra men høyt blodtrykk... Ja, er 90 % sikker på en gutt til jeg og! Men hadde vært moro med litt rosa da:( Kanskje det skjer " et uhell" en gang i fremtiden... (min mann vil bare ha to). Skal skrive inn i morgen hva det blir:) Takk for gjettning, ser ut til at alle tror gutt da:)
LilleSolaMi<3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 nettop vært hos jordmor nå,og hun sa at hjerteslag på over 140 kan være jente og under,gutt! selvfølgelig kan man ikke stole blindt på dette,men gutter har som regel lavere puls enn jenter sa hun! tipper jente jeg=)) heheh
beredt Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 Hmmm... BebisØnskes=)jentebebis=), da er det kanskje håp om ei tulle da:) Ellers så jeg en deilig heldrakt i ull til gutter i dag som jeg har tenkt å kjøpe om magefølelsen stemmer..... GLEDER MEG SÅNN!!!!!!!!!
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Hmm ja skal man gå etter pulsen så heller det vel mot jente,men virket rimelig usikkert det ass...en del som har svart på ett annet innlegg her ang det med puls og kjønn! Jeg skal også på UL imorgen,og puls her var 144,så det gjenstår å se. Kjempe spennende ;o)
trultetralte <3 Høygravid Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 datteren min hadde puls på 132-140, så jeg tror det blir en gutt. Tror ikke man kan se kjønnet utifra hjerteslag. nei, du får en gutt til du;-)
beredt Skrevet 7. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2008 I dag lå hjertefrekvensen på 132...... Men det er ei tulle likevel!!!!! Hun lå nok å sov:) Utrolig, jeg var 90 % sikker på ein gutt til.... I dag skal jeg ned til sentrum og kjøpe noe rosa for å feire:)
hoppetihei Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer!! Såå kjekt. Jeg vil å ha rosa:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå