Bøggly Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Er det noen som vet om det går noen "julekalender" på f.eks tv2 ved 19.30 - 20-tida i år? Guttungen husker at han fikk se "Olsenbanden" som gikk i fjor, og har begynt å spørre om det kommer noe slik i år. Noen som vet?
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Ikke helt sikker, men synes å ha hørt at The Julekalender skal sendes igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå