metaMORfose Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Det har vært i overkant hektisk hos oss i det siste. Sønnen ramlet på skolen på fredag og brakk benet. Det ble operasjon og sykehus og alt som følger med. Det var ingen komplikasjoner, ting måtte bare på plass, så han kommer til å bli helt fin igjen. Men det gjorde såklart veldig vondt i begynnelsen, og smertestillende tok ikke alt. Det ble dermed en del lange netter, blant annet. I natt har han heldigvis sovet hele natten, og vi er hjemme igjen. Faren og jeg har delt på å være sammen med ham/hjemme med vesla. Men det går veldig bra, og fra mandag skal han på skolen igjen med gips og krykker. Det var oppdatering fra meg!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Oisann, det var synd til gutten din! Godt han var blitt bedre nå, og at han ikke fikk noen varige mên av dette.. Kjekt å se deg her igjen:)
metaMORfose Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Takk for det, Kokkelimonke!
Mille** Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Oj, stakkars gutten din! Bra at han kommer til å bli helt som før da. Klem
Gjest Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Auda.Det kan jeg tenke meg er vondt.Men heldigvis har slike små en tendens til å omstille seg fort.Går sikkert veldig bra med krykker og gips.Har vært noen runder med slikt her å i årenes løp.Å det gikk så fint at. God bedring til gutten din =)
metaMORfose Skrevet 7. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2008 Takk skal dere ha. Han er nå smertefri, og humøret er mye bedre! I helga blir det stille og rolig hos oss!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Uff da, det hørtes skikkelig vondt ut, stakkars... God bedring til gutten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå