Gå til innhold

Gutten min er ikke i form

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 år, ble dårlig tirsdag kveld. Fikk høy feber og kastet opp en gang på natta og en gang i går morges. Tok det med ro i hele går og ble etterhvert piggere utover ettermiddagen. Han sov godt i natt og våknet til vanlig tid i dag. Han er ganske blek og har null matlyst, men vi prøver å lure i han litt mat og drikke innimellom. Nå klager han seg for magen sin. Jeg vet ikke om han er kvalm, eller bare har vondt, ikke så lett å forklare for han sikkert. Hva kan dette være? Vi voksne har også vært syk og forkjøla noen dager med leddsmerter og frysninger. Minste jenta hadde feber i forrige uke, men hun er i farta igjen nå og er i barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si hva det er men vet det går mye omgangssyke nå. Nå har (heldigvis) aldri jeg omgangssyken, så jeg husker ikke om man får vondt i magen av den heller.... men blir han ikke bedre og klager masse på vondtene, så ta minimum en telefon til legen. Er ikke så lett for barn bestandig å lokalisere smertene heller, eller fortelle hva som er galt!

Masse god bedring til gutten din :)

Skrevet

Da størstejenta her fikk omgangssyken, så klaga ho først på vondt i magen. Ville ikke ha mat, og var slapp.. Utover dagen begynte ho å klage på kvalme, og etter et par timer spydde ho. Da jeg fikk det hadde jeg også veldig vondt i magen, ryggen, skikkelig hodeverk, og var generelt dårlig i form.. Her har omtrent ALLE rundt oss hatt omgangssyken, så det florerer om dagen, usj!

ta en telefon til legen om du er bekymret, det skader ikke.

God bedring:)

Skrevet

Ser du er fra Helgeland, hvor fra er du?? Tenkte på omgangssyken , om den er her i nærheten???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...