Gå til innhold

Rart spm, men vasking av jente? (underlivet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er nå 2,5 år, og har tisset i do de siste 3-4 mnd. Men, bæsjing gjør hun i bleien. Av og til blir det jo mye bæsj inni vagina. Hvor mye skal vi vaske? Hun synes ikke det er noe særlig når vi "graver" inni for å få bort bæsjrester. Har hørt noe om selvrensing? Blir litt usikker, bare vant med vask av gutter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæsj INNI vagina blir det vel neppe? Inni skjeden liksom..? Du mener kanskje at det blir bæsj mellom kjønnsleppene, i så fall skal dette fjernes forsiktig ja.

Skrevet

Minien vår brukte fortsatt bleie til alt da hun var 2,5 og når det var bæsj lå hun på stellebordet som hun alltid hadde gjort og jeg vasket all synlig bæsj inkl mellom de ytre kjønnsleppene. Hvis man vasker forsiktig og vet at selve vaskingen i seg selv ikke er ubehagelig ville jeg bare prøvd å forklare henne at man må vaske bort alt ellers kan man bli sår - sånne type forklaringer har snuppa her alltid "bitt på" i alle fall, hehe.

Skrevet

Hvis du klarer å holde henne, så kan du jo prøve å skylle det bort i vasken? Jeg måtte gjøre det en dag, men min er jo baby enda da...

Ha iallefall olje på kluten så det går bort lettere, skjønner jo det blir ubehagelig for de søte små, så noen ganger lengter jeg tilbake til da eldstemann var liten og ble vasket, for det er en anelse lettere å vaske gutta... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...