Gå til innhold

Sønnen min våknet 05.15 i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig behagelig når man ikke får sove i utgangspunktet pga urolige ben, bekkenløsning, halsbrann etc... Har ikke samvittighet til å la mannen min ta ham hele tiden heller, for han jobber mye og jeg kan tross alt sove på dagen.

Men guuud! Ikke det samme å gå gravid andre gang, nei!

Måtte bare klage litt... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he...dette innlegget kjenner jeg meg igjen i....bare at sønnen min står opp fast mellom 5-6. Han er 2,5 år og full av energi og av og til trass om morgenen. Det er ikke mangel på fart og futt iallefall ;-) Ikke uten grunn dette kalles Turboalderen.

Jeg er forøvrig plaget av de samme plagene som deg ser jeg. Har vært sykemeldt i flere uker nå, og permisjonen min begynner neste uke, så jeg skal heldigvis ikke på jobb igjen. Det har vært himmelsk å kunne sove om dagen. Selv om jeg har vært en del plaget (særlig vonde hemorider av alle ting) i det siste tiden, forsøker jeg å minne meg selv hver dag på at disse ukene er en luksustilværelse som jeg ikke kommer til å få igjen. Snart er det hektisk småbarnstid og 2-barnsproblematikk med bl.a. forventet søskensjalusi her i huset, amming og nattevåk og babygråt og alt. Jeg gleder meg veldig til det altså, samtidig som jeg ser at denne tiden der jeg kan sove på dagen jo er luksus iforhold til det som kommer.

He, he....tror kanskje ikke dette ble helt oppmuntrende svar altså er jeg redd. Meningen var iallefall og uttrykk sympati...kjenner meg igjen i at denne graviditeten med "prinsessetilværelsen" fra sist graviditet er helt annerledes. Også minne oss på at disse siste ukene med mulighet for å sove, være helt alene og bare ta alt i langsom tempe jo egetnlig er helt fantastisk luksus.

Tvi tvi Tussi og Tigergutt. Lykke til

Skrevet

Kan vel melde meg inn i denne klubben :) Sønnen min våknede 5.30 og i tilleg må jeg gjerne op 2-3 ganger hver nat på grunn av toiletbesøk, legkramper og vondt bekken. Og så op på jobb klokken 6.30, slitsomt. Gleder meg bare til min permisjon starter !

Skrevet

Godt å høre at vi er flere i samme båt! Jeg gleder meg allerede til vi skal stille klokken igjen, men det er dessverre en stund til...

Vesla her i huset er lys våken ca 05.30 og da er det bare å stå opp. Sovingen på dagen er obligatorisk siden jeg også sover fint lite om natten.

Skrevet

Småen våknet halv tre i natt,ble fulgt i seng med engang,men da hadde jeg allerede vært oppe og tisset 5-6 ganger og vært våken en stund pga maserier,så Jeg tilbragte natten min her inne fra ca 03 idag,og gikk og la meg litt over 5,våknet igjen kvart over 6 når klokken ringte og mannen sku på jobb og han i barnehagen.

Trodde jeg skulle få sove noen timer etter det,men NEIDA,halv 9 ringer mannen min for å si at det skal komme en mann og bytte pakningen på kjøleskapet vårt (!?) men at han ringer først.

Det gjorde han ikke,halv ti sto han på døren =(

Da gav jeg opp!!

Syte syte syte,og der var jeg ferdig ;)

Skrevet

Vi har en jente på snart to år som eeeeeelsker å sove om morgenen :-) Vekkere henne i halv syv tiden før barnehagen i ukedagene, og i helgene våkner hun i 9-tiden. Måtte bare skryte litt...Hi hi...

Håper virkelig at nr to blir B-menneske på samme måte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...