meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Kanskje alle dere som vil bli spådd kunne gått inn på spådebatten? Der er det mange som spår. Og så kan vi snakke business og el, temp, ikm osv her igjen?
Duddlidu Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Må si meg litt enig i denne her altså. Hyggelig av cec å spå spente og gærne damer som oss prøvere, men kanskje prøve å samle alle innleggen i en tråd iallefall? Blir så veldig mange av dem her.
Små Einsteins Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Helt enig jeg også, vært veldig mange innlegg om spåing i det siste.Syntes man kan gå inn på spåformet eller lage en tråd som hun over sier.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg er også enig! En annen ting jeg har tenkt litt på er... Er det ikke litt dumt å legge ut fødselsdato på både deg og mannen? JEG ville ikke lagt ut slik sensitiv info. på et nettforum... Men det er meg... Er ikke sikkert det er noe galt i det, men man vet jo aldri hva folk kan finne på....
Prøverpånr*2* Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Tenkte på det samme jeg også. Jeg ville ikka ha latt alle på nett få vite fødselsdato... Men mulig jeg er veldig sær?
Duddlidu Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Vel altså, hvis ingen andre vet hvem som bor bak nicket, så spiller det neppe noen rolle om man oppgir fødselsdato vil jeg tro. Sikkert en hel haug med folk i Norge som har samme fødselsdatoen. Kunne godt oppgitt mitt, men ser ikke noe poeng i det, MEN personnr. derimot, det skal man passe seg for.
monkri mamma til 4 Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 helt enig med dere altså. stemmer ikke d dem spår heller... spåing har dem egen spå side til..
tjorven- nr 3 Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 enig jeg og!! Bruk spå siden til det ! Greit med litt system her når man leter opp ting!! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå