Gå til innhold

J....!!! Maserier!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig meningen med at de skal holde en oppe om natten?? Sulten ble jeg også,så nå har jeg spist 3 (!!) brødskiver + et eple,mens masingen fortsetter.

Hadde håpet at vannet skulle gå sånn at det i det minste skjedde noe fremgang her,men neeeeiiida,det er visst ikke nødvendig =(

Blir nesten litt irritert når jeg ser hvor godt mannen sover.. *flau*.

Flere som plages om natten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plages veldig på natte tider selv, bare ikke av rier da, men sparkene fra lille mann, kjennes ut som støt som sendes igjennom magen min :S Sitter her og er skikkelig trøtt, men skriker til så fort han bruker ben og armer :S hehe...

Skrevet

Kjipt!!

Det er en del krefter i de små krabatene våre,det får vi merke en del til =)

Jeg sitter bare og venter på at jeg skal bli trøtt nok til å sovne igjen,skal liksom opp kvart over 6 og gjøre klar storebror til barnehagen,men blir nok pappa som må ta mesteparten av den jobben idag ja =)

Skrevet

Ja er det.. hehe.. men er heldig vis ikke så¨lenge igjen, så skal vel holde ut de siste 8 ukene ( +++ ) hihi.. ja det kan vel kællen din gjøre, thihi :P

Skrevet

Er så glad det nærmer seg nå,hater å være så "hjelpesløs" =)

Men gubben har vært kjempeflink med småen og tatt alle løft for meg og sånt,så kan vel ikke klage (skulle bare ønske han hadde tatt huset litt oftere..hehe...)

Nei,nå får jeg prøve å legge meg,så jeg blir litt opplagt utover dagen idag =)

Ha en fin natt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...