Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Vet det er veldig lite sannsynlig. men noen som har blitt det? hvordan merket dere det? i det siste har jeg begynt å få veldig ømme pupper,trøtt,vondt i hode,luft i magen og blir veldig fort sulten. og fått den følelsen av at jeg er gravid, har kun fått den de gangene jeg har vært gravid. må legge til at sist jeg ble gravid, ble jeg gravid på p pillen(marvelon) tok den hver eneste dag til samme tid. Noen som kan hjelpe meg? hva tror dere? er det bare noe jeg innbiller meg?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Det eneste jeg ka si er at du bør kome deg til legen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 men det er vel så lite sannsynlig at jeg kan være gravid? legen kommer vel bare til å se rart på meg, for hormonspiralen skal jo være nesten like sikker som sterilisering
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 dytter litt og håper noen kan ta seg tid å svare
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 jo tenkte å teste over helgen, om ikke det gir seg. men regner med det bare er kroppen som tuller seg litt med meg. det er vel så lite sannsynlig
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 tror ikke det er noen her som kan svare om du er gravid eller ikke. ingen prevansjon er 100% sikker, så da må du ta en test el dra til legen for å få svar.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Takk for svar. men det jeg egentlig lurte på var om jeg bare innbiller meg det. ingen andre som har hatt mange svangerskapstegn med hormon spiralen? i tillegg har kvalmen begynt å komme, spesielt morgen og kveld, ganske fin på dagen. og må tisse ofte. og blitt veldig tett i nesen
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 er nok lite sannsynlig, men du kan jo ta en test bare for å få det bekreftet. er jo lite sannsynlig at man blir gravid med hormonspiral, men det er jo noen tilfeller der noen har blitt gravid. så kan jo ikke si at det er helt umulig, og hvem vet om du er en av de få
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Det er nok ren ønsketenkning fra din side. Gynekologen sa til meg at horomonspiralen er like trygg som sterilisering, så da må du isåfall ha mista den. Bestill time da, visst du TROR du er gravid:)
MiaKristin Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Jeg ble gravid på hormonspiral. Jeg hadde menssmerter så jeg regnet med den bare var forsinket. Men det viste seg å være urinveisinfeksjon. De eneste symptomene jeg fikk var driiiit vondt i ryggen, og det viste seg å være bekkenløsning da. Men ta en test, for det er fullt mulig å bli gravid med hormonspiral.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 nei langt i fra. jeg skal ikke ha flere barn før om noen år. i hvertfall 5 år til. til MiaKristin så det er mulig å bli gravid med spiralen? men jeg har ennå ikke fått mensen. sist var 22 september mener jeg HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 Sånn har jeg hatt det også, tror det er hormonene som spiller oss et puss. Jeg har tatt 3 tester siden jeg satt inn spiralen i mars. Men de har vært negative alle 3. Så sannsynligheten er veldig liten for å bli gravid, men det kan jo skje. Som all annen prevensjon så er jo heller ikke den 100%
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #16 Skrevet 7. november 2008 nei sant det. og jeg har jo to p pille barn. og med siste. tok jeg flere graviditetstester med kun negative svar. men etter 4-5 uker med testen, kom det positive svaret. og hele veien mens jeg testet negativ, så var jeg gravid hele tiden. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #17 Skrevet 7. november 2008 ja det er mulig, men ikke vanlig. Like sikkert som sterilisering dersom legen har satt den riktig på plass. Svart på dette tidligere også, spurte legen.. hvis man ble gravid var det fordi legen ikke hadde satt spiralen riktig på plass, eller at den hadde ramlet ut under en kraftig mensurasjonsblødning og man ikke hadde merket det. Vet faktisk om 3 personer som har blitt gravid på hormonspiralen!! Ta en test så finner du ut det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå