Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Ikke party, nei... Men hodet på fosteret... Kjenner man når det skjer? Er i uke 34 og det sprelles i alle retninger, er det slik at man skjønner når det skjer? Blir det roligere i magen da? Begynner å bli litt sliten av all sprellingen jeg!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Nei, det har jeg ikke kjent. Og jeg har to:) Vet den eldste festet seg tidligere(ca uke 35) enn nr to, som festet seg under fødselen. Men sprellingen var den samme, helt til de siste ukene. For da ble det så trangt at babyen ikke kunne sprelle like mye:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Her har hodet festet seg litt og litt over kanskje 3 uker. Har kjent det godt, som lyn nedslag eller kniver som stikker fra magen ned mot "gamla selv" noen ganger som om kniver som roterer der nede. Var etter et par dager med dette JM første gang kjente at hodet hadde begynt å feste seg. Spurte henne ang disse smertene, hun sa det var hodet som festet seg. Er jo ikke sikkert alle kjenner dette da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå