Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Dere som har eller har hatt hormonspiral. Har dere hatt ømme pupper og brystvorter? sikkert normalt om man skulle hatt mensen, men i følge kalenderen er det fremdeles 2 uker til mensen. og nå har jeg vannvittig ømme pupper, luft i magen og enormt mat behov og en del vondt i hode og trøtt. Har dere også det slik?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 ingen som har det slik? er det så mye hormoner i den at det kan skape ømme pupper? jeg har aldri hatt ømme pupper før når jeg skal ha mensen
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 fått alt det samme som deg unntatt puppene.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 har du også fått den gravid følelsen? rart med det. har så sinnsykt gravid følelse. og de andre gangen har jeg bare vært kjempe sikker på at jeg har vært gravid, i en stund før jeg fikk positivt svar. men heldigvis er hormonspiralen kjempe sikker. så kan vel ikke være mulig?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 jeg har fått sånn gravidfølelse i magen av den men har ammett så lenge jeg har hatt den inne så puppeømhet har jeg ikke merket så veldig til.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 HS har gitt meg uregelmessige blødninger (men så lite at selv om jeg blør en måned så bryr det meg ikke veldig) og graviditetssymptom i hytt og pine...Ømme puppe, større brystvorter som er vonde, stikninger i livmor, antydning til BL..alt er meget svakt og forsvinner av seg selv etter noen dager..Alvorlig tissetrengthet har jeg også noen gang (første symptom ved første graviditet)..Men etter å ha testet i hytt og pine de første 5 mndr etter at HS var inne så har jeg nå sluttet med det. Er litt over et år siden jeg satte deninn nå og tror neppe jeg er gravid ) Ser ikke sånn ut og akkurat nå så FØLES det heller ikke sånn... Til tross for en del "problem" så er jeg fornøyd med HS av den enkle grunn at jeg IKKE blir gravid...yYnes man bør tåle såpass bivirkninger hvos målet VIRKELIG er å unngå graviditet...Jeg har prøvd det meste annet av prevansjon, så nå er det HS eller sterilisering igjen hos meg..Hs ble valget da sterilisering KAN føre til økte blødninger og så mye jeg blør til vanlig så kan jeg ikke ta den risikoen rett og slett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå