Gå til innhold

Noen som vil ha mensen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir den bort altså! Med et pent utvalg assorterte tamponger og bind på kjøpet!

(etter masse styr som dere kanskje fikk med dere i helga skal jeg møte kjæresten min i morgen, og det hadde liksom passet litt bedre uten mensen...makupsex blir ikke det samme med...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Jeg har ikke fått mensen enda, så kan godt ta den:o)

Heller mensen regelmessig, enn å gå i uvisshet på om jeg er gravid eller ikke ;o)

Har tatt flere grav.tetstester, og alle er såklart negative.

Hadde jeg hatt mensen ville jeg iallefall hatt en S_T_Ø_R_R_E sjanse for å bli gravid da.. ;o)

Er snart to uker på overtid også vettu, huff...

Siste periodefri-mens varte i 6mnd.

*vil ikke ha det slik igjen, buhu*

;o)

Skrevet

Du får'n!

Huff nei skjønner godt det er frustrasjon i å gå å vente. Jeg er preventert til fingerspissene, liiivredd for å bli alene med en til (ikke at typen stikker om det skjer, det har han sagt, men jeg skal ha hus og bil og hytte på fjellet og ring på fingern, SÅ skal jeg vurdere å droppe prev.). Så her kommer mensen selvsagt etter klokka, og helst når det passer som dårligst.

Skrevet

Jippi! ;o)

Helst når det passer som dårligst ja :/

hehe :o)

Jeg er også livredd for å bli alene - deler tankene dine der.

Har hatt et par tøffe tak med samboeren min, de nesten 3årene sammen.

Garanti for at man holder har man ikke, men heller noen år på baken først, og håpe det holder. Tro og ærlighet og trofasthet og og og :o)

Ble du gravid ved "uhell" , eller planlagt?

Jeg ble jo ved ganske masse hell - siden VI ikke brukte prevensjon. Men var ikke planlagt heller da.

Var bare ung, naiv og dum :o)

But still: Det beste dummeste jeg har gjort ;o)

Første gangen jeg fikk mensen var på sommerferie i Sverige.

Hvorfor ikke en uke før, eller senere??? Du kan tro broren min var sint fordi jeg ikke ville bade. (Jeg turde ikke å si at jeg hadde fått mensen, hehe ;o) )

Og når jeg fikk den nå sist, akkurat da vi skulle i dåp og bryllup til søstra mi + barnet hennes. (og det var jo da andre gangen på to uker liksom, hehe;o) ). Passer dårlig med menssmerter, mens og hvit kjole. Så tok den svarte isteden ;p

Nei, det er noe dritt med det, når man har det.

Men, jaggu: Det er godt å ha den når man prøver også da. Da vet man liksom: Jaja, da får jeg prøve neste mnd - istedenfor å ta masse tester fordi den ikke kan være PRESIS. ;o)

Nei, nå skrev jeg masse her, gjør alltid det öm natten. Når jeg skal sove.

SKulle vært i seng for.. 3timer siden!

*godnatt*

Gjesp!

;o)

Skrevet

Tar den mer enn gjerne om du passer skrikerungen min en uke :o(

Skrevet

Vi kan godt bytte.

Jeg tar en regelmessig mens, du får uregelemessige og voldsomme blørdninger (3-4ganger normal mengde), blødningsproblem på all hormonell prevensjon og kronisk jernmangelanemi.

Værsågod:) he h

Skrevet

Ante ikke at en mens kunne være så populær. Mens er vel en av få ting man vil ha om man ikke får og hels skulle slippe når den dukker opp. Snodige greier....

Våøerenga: planlagt, hva er det?

Hehe, neida, han satt på første forsøk på å ikke bli gravid han, for å si det slik. Jeg trodde oppriktig at jeg ikke var mottakelig for sperm, etter dårlig med prevensjonsbruk over tid. Så traff jeg pappan da, som er så fruktbar at damene blir gravert bare han ser stringtrusa og da var det gjort. Gikk tom for piller og bestilte ny resept. Men før jeg rakk å hente resepten måtte jeg bestille meg svangerskapskontroll.

Neste gang skal det være nøye planlagt og gjenomtenkt, ingen "wooops" der satt'n igjen. Hadde desuten et svangerskap litt utenom det vanlige, med fare for indre blødninger hos fosteret og måtte ta KS, og det kommer til å gjenta seg, så vil helst ikke være alene med den frykten flere ganger.

Menmen. Første gang ja. Det må være noe alle jenter husker. Satt på do hjeme og mamma satt i telefonen. Tror jeg hylte som en maltraktert gris (en stukket gris kan ikke lage like mye lyd) så mamma kom løpende, trodde vel jeg var døden nær. =)) Sprang tilbake og gaula inn i røret at "jeg må legge på,Xxxx er blitt kvinne".... Vet til dags dato ikke hvem hun prata med, håper det var tante eller bestemor.

...jahh, og jeg skriver mye om morran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...