Dozer Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hva ligger de på i lønn egentlig? Og er det mulig å gå en eller annen type kvelds-skole for å bli det?
lille sprelle Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 ehh for tiden tjener de svært lite - mange går på ren provisjon. Eiendomsmeglerutdanning er en 3-årig fulltidsutdanning. Aner ikke om det går an å ta på deltid, men sjekk med BI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå