Ronja65 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Lørdagen ble en fin dag. Sermonien i kirken var fin. Presten spilte selv piano og alt ble så enkelt som vi ønsket.:-) Etterpå så dro vi hjem til oss, der spiste vi god mat og drakk god drikke.... Enkelt og uformelt... som vi også ønsket. Det føles veldig riktig og fint at vi nå er gifte. Min forlover var min eldste datter... og hun var så flott så:-)) Men en snodig tanke for igjennom hode i det presten la sin hånd over våre og sa at vi var gift..... Obs!!!! tenk at det er så enkelt...det tar to år og skille seg:-)))))))) Ikke for at jeg har tenkt det... :-)))))... Måtte le lit når svigermor og svigerfar fra Danmark ringte og sa...Hei.. Det er svigermor:-)))) Bryllupsnatten ble dessverre ikke som vi tenkt, fordi lille godjenta hoppet i sengen og hoppet med bakhodet i et bord, så hun besvimte og ble stiv i blikket i noen sekunder. Skikkelig guffent... så det ble en tur til legevakten. Mormor hadde som tur ikke drukket så hun kunde være sjåfør. Legen fant inget galt. Men vi har hatt streng vekke regime i natt...Idag er hun go som gull... så nå er alt vel.:-)))))
Sara Rompompei Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Gratulerer så mye med dagen. Høres ut som om dagen ble fin selv om natta nok ikke ble helt som planlagt. Men tenker dere klarer å ta igjen den en annen gang jeg ;o)
iznogood Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Gratulerer!!! Det høres ut som en nydelig seremoni. At bryllupsnatten ble tilbragt på legevaken var ikke stas - men dere har hele resten av livet på at ha gode netter sammen :-) God bedring til den lille uheldige!
Trollmora Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Neimen - Så koselig! Gratulerer så mye med giftemålet, hørtes ut som en fin vielse. Bryllupsnatt på legevakt er jo ikke akkurat noe å trakte etter, men godt at det gikk bra! Klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 har dere gifta dere!!!!!!!!!!!!??? så koselig Ronja!!!! Gratulerer med dagen som var, og alt godt til dere herfra til evigheten og tilbake! god klem fra
Maud Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer så masse! Du har jo ikke vært her så mye i det siste så dette kom overraskende på, men minst like gledelig. Så fint med en datter som forlover og litt dumt at den lille brudepiken slo seg.
Ronja65 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2008 Tusen takk alle sammen:-))). Det var en overaskelse for mange at vi giftet oss. De fleste visste nok at vi skulle gifte oss, men ikke når:-)). Skal prøve å bli flinkere til besøk her inne....Looover:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå