LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Prøvde to bukser jeg brukte året før jeg ble gravid: og plutselig har jeg to "nye bukser"...! :-D
cherry coke Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Grattis! Det er så deilig=) Jeg har brukt 30 fay i snart 1 uke og jeg hår gått ned 1 kilo allerede..(tenk at jeg lot meg lure av britt elisabeth hagenslid!)
cherry coke Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 fay=days=) Og ikke si det til noen, synes det er litt pinlig!
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Så moro da:) Måtte bytte ut alle buksene mine etter første svangerskap jeg.. Blei visst 2 tommer breiere over hofta, men jeg er bare glad til...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Weehe! Trasker rundt i cordfløyessleng kjøpt på marked i London for over 7 år siden, med belte. Og når jeg kjøpte den var den trang :-D Og enda har jeg 16-18 kg igjen å kvitte meg med. Synn jeg ikke har skapet fullt av skatter!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 ah. en sånn boks har jeg i skapet også. kanskje jeg skal begynne å ta den når som jeg er så slapp med maten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå