Gå til innhold

Bokklubb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du eller barna deres med i noen form for bokklubb? Jeg har vært medlem av bokklubber, men glemmer alltid å avbestille bøkene :-P Sa opp medlemskapet jeg.

Men vesla er med i Go´boken. Syns hun får fine bøker, men vurderer å si opp likevel. Heller melde henne inn i bokklubb når hun blir eldre.

Stesønnen min er med i Eliasklubben :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har meldt meg ut av all slags bokklubber og holder meg helst til biblioteket, sparer både plass og penger på sånt.

Skrevet

Har meldt meg ut av alle bok klubber. Kjøper heller på butikken eller leser det vi har.. Jeg glemte bare å avbestille og vi fikk masse bøker som vi ikke ønsket oss.. Er kjekkere å ha med barna på biblioteket eller på en bokbutikk så de kan se på forskjellige bøker og velge selv hva de liker..

Skrevet

Jeg er med i mange bokklubber. Husker å avbestille i tide, så det går bra.

Eldstejenta har vært med i Go bokens førskole. Nå er hun med i Bokklubben Barn:)

Minstejenta er med i Ole Brum bokklubben.

Skrevet

Oppgjennom har vi vært medlem av mange. Jeg var selv medlem av donald ducks bokklubb da jeg var liten, så vi har eskevis med de bøkerne.

Jeg var også medlem i tl klubben i ungdomstiden. Håper lillemor liker slike bøker når hun blir eldre. Har noen esker av de og.

eldstemann var medlem av ole brumm klubben da han var liten, jeg likte ikke bøkerne.

Bokklubbens er vi medlem av

Go boken har vi vært medlem av

barnas egen bokverden er vi medlem av

hobbyklubben har jeg vært medlem av

Samboern er medlem av bestselger klubben. Han har aldri i sitt liv lest en bok, så sjønner ikke hvordan selgeren klarte å prakke på han bøker. Må forøvrig være medlem i 1 år, men det er jo bare å avbestille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...