Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Vi valgte å kjøpe oss spisebord i glass, siden alt av flekker forsvinner fra glass og vi bruker spisebordet ofte. Understellet er tilsynelatende i marmor. Det er kjøpt på bohus og kostet med stoler i overkant av 10.000. Igår greide gutten min å slippe en juicekartong i bakken så den eksploderte. Det sprutet på tepper,gardiner, vegger og bord. Jeg satte straks igang med vaskingen, men da jeg skulle vaske av sokkelen på bordet fikk jeg sjokk. Det ser ut som appelsinjuicen er "etset" inn i steinen. Er dette mulig??? Jeg forsøkte alt, det går ikke bort. Når jeg kjenner på det kjennes det ut som, ja, det er etset inn i materialet. Og det står at dette er marmor. Kjempetung er den iallefall. Er så skuffet jeg nå. Ikke for å høres materialistisk ut eller noe men bordet ser jo ikke ut. Ikke mange som bøyer seg ned og kikker på understellet men likevell. Det ser skikkelig stygt ut. Var aldri opplyst noe sted at sokkelen på bordet ikke tålte å få flekker på seg. Den er jo i glatt stein...skulle man iallefall tro!!!! Har jeg reklamasjonsrett?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Ville tatt kontakt med forhandleren for å høre hva du skal gjøre, om de ikke mener at dette er en feil så bør de i hvert fall ha en god forklaring på hva som har skjedd, og hvordan du skal få bort flekkene.... synes jeg:) men, aner ikke hva loven sier her altså, bare synsing fra min side.... Lykke til uansett, skjønner godt hva du mener, utrolig kjedelig....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg hadde forlangt reklamasjonsrett!! Ellers skulle de informert deg! Enten må de fortelle deg hvordan du får det bort, gi nytt bord eller heve kjøpet
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Marmor er kjempeporøst og tåler dårlig enkelte stoffer. Juice er surt og det kan faktisk ha etset seg inn i steinen, på et vis. Husker det var noe styr med marmoren i den nye operaen også - det var stygge flekker på den som ingen hadde regnet med, og det er umulig å få bort.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 jøss så merkelige! pappa har en mamrmorplate på en del av kjøkkenbenken, og jeg har sølt juice på den uttalige ganger uten at det har satt flekker! jeg ville klaget, ta kontakt med forhandler!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå