Intimnissefar Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Vurderer å fjerne spiralen. Er det vondere enn å sette den i? Tar det lang tid, blør en mye etterpå? Håper noen har svar
Intimnissefar Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2008 Søkte det opp her og fant forøvrig svar.. det jeg undres over er at jeg må ha en vannvittig lav smerteterskel....! Leste en del svar på om det var vondt å sette i spiralen og da var det mange som hadde svart at det var det ikke, bare litt ubehagelig. Fytte katta! Holdt på å daue jeg. Vondeste opplevelsen siden fødsel. Så enten har jeg laaaav smerteterskel eller så er fastlegen min en kløne og da burde jeg kanskje ikke fjerne den hos han. Seriøst, jeg holdt på å daue av både smerte og selvmedlidenhet når jeg satt den inn.
Minnie Mom Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Det varierer nok fra person til person, når man setter den inn ifht fødsel og hvem som setter den inn. Jeg satt inn nå 9 mnd etter fødsel, gjorde det hos gynekolog. Kjente et lite stikk og så var det hele over. Har ingen erfaring med å ta den ut, men du kan jo for sikkerhets skyld gjøre det hos gynekolog?
Intimnissefar Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg husker egentlig ikke hvor vondt det var i øyeblikket den ble satt inn.. fikk mere helt klare smerter etterpå og de varte i et helt døgn. Kjentes ut som etter-rier. Gynekolog høres lurt ut. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå