Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hva skal dere gjøre i 2009? I januar kommer huset vårt og vi får flytte inn i mars :-) Jeg er ferdig med mammaperm i mai...sukk. Gruer meg!! Håper på å få en annen jobb innen den tid. Ellers så blir det vel ferietur til hjemplassen til mamma og hjemplassen til svigermor. Tror ikke vi har andre planer....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 2009 skal jeg gå hjemme med lille snuppa. (er tre uker nå). Så skal ha perm store deler av året. Og håper økonomien tilater at jeg er hjemme utover perm.. Ellers håper jeg på en god ferie. Masse kos sammen med fam. Pusse videre opp i huset vårt.. Få klart soverom til alle barna. Det blir nok ikke ferdig før i 2010, men håper på å komme godt i gang neste år. Har vel ikke noen andre planer enn det.. foreløbig iallefall..
Mille** Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 I 2009 skal vi forhåpentligvis enten kjøpe hus eller begynne å bygge hus. Vi skal sikkert også begynne å rydde litt skog på hyttetomta vi har fått og vi skal til syden sammen med en hel skokk med folk. Har ingen planer utover det. Jo, forresten, vi har lyst å dra til dyreparken i Kristiansand, får se hva det blir til. )
Gjest Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Permen slutter tidlig på våren 2009 og siden jeg ikke har noen jobb å gå tilbake til må jeg prøve å skaffe meg det... Ellers har vi ikke så voldsomt store planer. Krysser fingre for barnehageplass etterhvert og så har vi bestemt oss for en sydentur, men vet ikke hvor ennå. Et par bursdagsfeiringer av runde tall både i familie og venneflokken står også på tapetet.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Vi skal bygge garasje til våren, så skal jeg også få meg et arbeide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå