Gå til innhold

Jeg maser litt til om denne hormonspiralen jeg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man kvitt bivirkningene??

Like før jeg røsker ut fa..skapen! Jeg klør over hele kroppen, mister hår, er skikkelig hormonell, er konstant sulten og BLØR!! Har blødd masse i fire uker i strekk....arghhh....

Skal til legen på kontroll på tirsdag så da spørs det om jeg må ta den ut... irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke altså, men mange kan blø i et halvt år før det stabiliserer seg. Eller ikke stabiliserer seg. Og noen får mindre blødninger enn de noen gang har hatt.

Hormoner er gøy :o)

Skrevet

Ja ikke sant :-P

Tror ikke den stakkars jenta mi syns det.....jeg kjefta på henne idag...snufs. Enn å kjefte på ei lita jente på fire mnd da! Sier litt om hvor kort lunte jeg har.....stakkar lita!

Og jeg gråter flere ganger om dagen......for alt og ingenting.

:-(

Skrevet

Oi...hehe..hun skjønte nok ikke så mye da..

Høres ikke ut som om du tåler hormoner så veldig bra. Kondom?.... :oP

Skrevet

Jeg hadde mensen 3 uker hver mnd i 4 år..og hver gang etter jeg hadde sex.

Har du så mange bivirkninger hadde jeg fjernet den ,min erfaring er at det ikke blir noe bedre..

Skrevet

Nei hun lo.....hehe.....men dårlig samvittighet fordet.....

Æsj, kondom er noe drit! hehe

Skrevet

fjern skitten sier jeg..gikk å pinte meg selv i 6-7mnd i håp om at det skulle bli bedre,men ble det aldri.følte meg ren og renset da jeg fjernet skitten.

Skrevet

Huff, ja da blir det vel å fjerne den tenker jeg. Nesten så jeg gleder meg hehe

Skrevet

ja må si at jeg trippet ut fra legekontoret følte meg bra igjen da.har du prøvd p ring?det fungerte helt greit på meg.litt små hormonell men ikke så ille som med spiral og p piller.

Skrevet

Hm, må sette meg å lese litt om prevansjon jeg tror jeg....takk for tips :-)

Skrevet

Hmm jeg har ingen bivirkninger:P Har ik blødd noe jeg siden jg satte den inn på 6 uker kontrollen. lillemor er nå 6 mnd.. Har ik slitei med noe av det du har, kanskje du burde ta den ut:) Er jo ikke noe morro å ha det sånn!

Skrevet

om jenta de bare er 4mndr så har nok hårtapet en sammenheng med nettop det... også de andre "tilstander" kan knyttes opp til kroppens hormonreguleringer etter fødsel...FLere har sagt at HS trenger nærmere et år på å stabilisere seg (har igjen kanskje mer sammenheng med at kroppen er i fase for å stabilisere seg etter fødsel også, da HS ofte blir satt inn rett etter fødsel)...Og det er vitterlig verdt litt småprakk om man ikke blir gravid,-synes jeg.... Bedre å plages med litt småblødninger i hytt og pine enn å gå å grue for om man er gravid....

Skrevet

Ja kan jo hende. Hadde jo vært greit om det hadde vært småblødninger, men å blø masse konstant er slitsomt! Blør like mye som ved sterk mens.....huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...