Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Bare mitt første innlegg av 10...hehehehehe ;o)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Ja har samme, men er lite inne på de andre forumene. Kan man ha flere nick på samme brukerkonto da? Eller må man opprette en konto for hvert forum? Høres ut som aaaltfor mye jobb for meg...
blond Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Har alltid brukt samme nick på bim/dib/bam. Hva med deg?
Gjest Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Nei,jeg har ikke det samme.Mest for at jeg ville være mere "meg" her inne. ;o) Å så var jeg ikke sikker på at jeg kom til å bli her eller der.Men her er så koselig at jeg kommer igjen og igjen =D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Ja jeg har det samme, men er nesten ingenting inne på de andre sidene nå lenger.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Nei, har ikke det samme, men er veldig-veldig-veldig sjelden inne på de andre forumene.... der heter jeg I`II (never) fly away....jepp, gamelt nick...
Northernlights Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Ser ikke noen grunn til å skifte til noe annet etter å ha sagt adjø til dib, nei =o) Kanskje litt kjedelig...men men
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Har samme nick, men kan ikke huske sist jeg var på dib.
Gjest Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Jeg har samme på alle tre.....hehe, så man kan nok bli veldig godt kjent med meg her inne... ;-P
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 Ja, det var fra den tiden jeg var gift med eksen.....
Gjest Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 Samma dama er jeg da,hehe.Men laga nytt da jeg ville være "meg". Har sine grunner.Er ikke mye på dib lengre heller.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. november 2008 #16 Skrevet 7. november 2008 Har samme, men kan heller ikke huske sist jeg var på dib
Miramor Skrevet 9. november 2008 #17 Skrevet 9. november 2008 Ja, men jeg har skiftet nick mange ganger for å bevare anonymiteten. Men jeg har gått i surr noen ganger fordi jeg har hatt 2 kontoer, den ene funket ikke, også opprettet jeg en ny, men så svarte jeg plutelig et innlegg med et tidligere nick, det ble jo bare surr. Så det er best å holde seg til en konto, og heller skifte nick av og til. Det hender jeg blir lei av nicket også og skifter av den grunn. Men sånn er nå cyberverdenen.
bente69;) Skrevet 9. november 2008 #20 Skrevet 9. november 2008 Jeg har hatt samme nick siden september 03, altså gjennom bim, dib og bam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå