Mazza** Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Synes han var suverent best jeg da....kanskje ikke alltid folket skulle avgjort.....sukk
Minnie Mom Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Og så skulel Nikoline ha vunnet synes jeg, hun hadde da mye finere stemme og bedre utstråling etter min mening.
Mazza** Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 nei , syntes Sofie var den beste også jeg da...mer erfaring og scenevant, og mye flottere stemme til spektrum...tror Nicoline sin stemme hadde forsvunnet litt der...akkuratt som jeg syns Bjørnar sin kommer til å gjøre....
Endelig mamma! Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Helt enig! Både Nicoline og Sofie er nydelige jenter, men Bjørnar? Nei takk! Og så er han jo ca en meter høyere enn Sofie, tror det kan by på litt problemer. Jaja, det er nå min mening da
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 nei vettu hva... musikk formidles best av fok som mener det.... han kai tomas må finne hjertet sitt føsrt, så blir han driiiiitgod. det er ikke viktig å lage fin lyd når du ikke mener det.... han er jo like glattpollert som oslo gospelkor, og det blir jo intetsigende og kjedeli i lengden. Heia bjørnar!
Bunnies by night Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Glad for at Sofie vant - du skal ha trøkk i stemmen for å holde en hel musikal! For meg var det en skuffelse både med Kai Thomas og Bjørnar... synes ingen av dem gjør en god Danny. Bjørnar er alt for goofy til å spille kjekkasen Danny og Kai Thomas gjør seg alt for mye til...
Raych Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Nei, Kai Thomas virket ikke troverdig, og så gjorde han seg til å fælt hele tiden. Ikke helt enig at Bjørnar skulle blitt Danny heller, min favoritt gikk ut i semifinalen. Eivind, var det det tro? Sofie fungerer sikkert helt greit som Sandy:)
Mrs. Kaizer Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Nei, han var klein! Synes Bjørnar var best av de to. Gleder meg til å se forestillingen..
Chris&Alex♂♂ Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 nicoline syntes jeg hadde passet bedre tol rollen utseende messig og sånn. men sofie har en veldig bra stemme. men bjørnar sammen med henne syntes jeg bare ser "teit" ut egentlig. de parret de vel opp sånn i går som de syntes var bst march, og de håpet vel at de som stemte ville se det også. kai og sofie nico og bjørnar men så ble det en av hver. jaja
elskerlivet Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 jeg syns og Bjørnar var best, Kai Thomas var flink å synge for all del, men klarte ikke formidle noe syns jeg da, Grease skal jo virkelig formidle kjærligheten mellom Sandy og Danny.. Og Kai Thomas klarte for min del ikek å formidle den maskuline Danny, (ja vet han er homo og kan ligge noe der selvsagt, litt for feminin som danny)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 6. november 2008 #14 Skrevet 6. november 2008 men jeg syntes ogå at gutta laget så mange rare uttrykk med ansiktet da de sang. bjørnar fikk veldig utstående nesebor også når han gjorde sånn. hehe. følte liksom at de trodde de "var noe" når de sto på scenen liksom. nicoline og sofie var litt mere normale på scenen, mens gutta gjorde seg til syntes jeg da. sikkert mange som er veldig uenige der da. men for all del flinke til å synge alle sammen. jeg kan ikke synge sånn. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå