Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 har nettopp solgt en bergans jakke på finn, da han som skal kjøpe den ikke vil jeg skal sende den , han vil møtes, da jeg blir litt redd, har sakt at jeg kan betale porto, men det var vist ikke så populært! skal jeg bare avbryte handelen?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Han vil sikkert bare se og vite hva han kjøper. Tror ikke det er noe problem, men jeg synes du skal møte han evt et sted hvor du ikke er alene. Du kan jo ta med deg mannen din, en bror, kamerat el. liknende når du skal treffe han. Ikke møt han alene, da vet du aldri (siden det er en fremmed mann)!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Kanskje han har dårlig erfaring med kjøp på nettet før, og vil se varen før han betaler. Men ikke møt han alene på et øde sted, vet jo aldri, hvis du må møte han alene bør det være et sted der det er mange folk fra før, hvis du kan er det jo best å ta med deg noen du kjenner! Mest sannsynlig har han ikke annet motiv enn å hente jakka, men best å være på den sikre siden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå