Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Naaaaaaaaaaaam......... Kan man ennå få tak i den noen sted??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg og!!! Du får den i bokser i Svergie
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kjøpte den ved en feiltakelse en gang. Tømte 90 % av den i vasken. Æsj! Det er nok ikke tilfeldig at den ble tatt ut av produkson, nei.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Fysj! Savner den ikke! Men savne Aloha brusen!Og Sansao!
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Må si meg enig i at jeg ikke savner den nei, og heller ikke crystal pepsi yak!
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Jeg også liker vaniljecolaen, NAM:)) Hamstrer masse på sverigeturer!
Anne-B. Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Jeg savner den heller ikke. Den smakte penicillin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå