missButterfly Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg falt for en uke siden og fikk et hardt slag mot hodet/panne. Jeg har et stort blåmerke og en liten kul ved øyebrynet. Men det virker ikke som kulen er blitt mindre, det er akkurat som en klump under huden...vil den gå vekk? Litt bekymret, må kanskje kontakte lege?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Altså, jeg mener det ikke på noen som helst stygg måte, men hva tror du legen kan gjøre? Dersom du ikke har nevneverdig vondt i hodet, eller er svimmel eller kvalm eller trøtt, så er det minimal sjanse for at det skal være noe galt; hjernerystelse eller blødning eller noe. .. Da vil legen heller ikke sende deg til noen videre undersøkelse. Dersom du er virkelig bekymra, så kan du jo selvsagt ringe legen å spørre. Hva er du bekymra for?
missButterfly Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Hei og takk for svar. Jeg er redd kulen ikke skal gå vekk, det er gått nesten en uke og kulen er like stor... Legen kan nok ikke gjøre så mye- det er derfor jeg ikke har ringt. Men tar meg nok en tlf imorgen, så får jeg vite om det er normalt at kulen sitter så lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå