Twinkel Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Noen som vet om det er normalt at magen føles sånn stram:P? Akkurat som om huden min ikke klarer å strekke seg lengre ut liksom! er liksom ikke over hele magen,er under,der som hode ligger. men er ikke vondt,bare ubehagelig,er det andre som har det sånn?
mammatetogansketette:)) Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Å ja... veldig sånn ja.. men jeg har det over hele magen... Noen ganger værst øverst på magen, andre ganger lengre nede, men oftest over hele magen. Begynte allerede rundt uke 19, og har økt på. Har noen deilige dager og timer når det slipper litt taket, men i det siste har det strammet 80% av tiden. Værst etter jeg har spist og best når jeg står opp om morgenen!! Har hørt flere som har kjent det slik, er nok normalt. MEN er jo greit å sjekke da, for å utelukke at det er rier på gang og livmormunnen driver å modnes eller noe..
Blixen*** Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Hei jenter, kynnere kalles dette! Jeg har hatt det slik i store deler av svangerskapet selv. Jeg er i uke 39 nå, og det har ikke blitt noe bedre for å si det sånn. Nå har det blitt slik at hvis magen er rolig ( ikke stram) og jeg tar på den, så strammer den seg sikkelig. Men det var faktisk mer smertefult tidigere i svangerskapet, enn det er nå. Særlig da øverst på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå