Gå til innhold

Noen som har lest "GARPS BOK"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva handler den om? Og hva syns du om den? Overhørte en dame si idag at den hadde forandret hennes liv. Ble nyskjerrig! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lenge siden jeg har lest den nå, men den er kjempekjempebra! Når man snakker om å "forandre livet", så synes jeg En Bønn For Owen Meany var enda bedre, og denne er også skrevet av John Irving. Han har forresten tapt seg med årene - synes ikke de siste bøkene hans er så gode. Men Owen Meany altså. Synd jeg allerede har lest den flere ganger. Kjøp den, kjøp begge to, og gled deg! :-)

Skrevet

Samme her, utrolig lenge siden jeg leste den, men det var en stor leseropplevelse husker jeg! Anbefales!

Skrevet

The world according to Garp er en helt utrolig bok av John Irving. Moren hans, en sykepleier, ønsker seg et barn men ikke en mann og har sex med/voldtar en døende soldat som hun skal pleie. Garp er resultatet, og boken handler om livet hans.

John Irving er en mann med mer fantasi enn det som kan være behagelig for en mann å leve med, men han skriver helt fantastisk så du lever deg fullstendig inn i det han finner på. God bok, god forfatter. Min yndlingsbok av John Irving må være The Cider house rules. Den endret meg som tenåring, men er fortsatt med meg som voksen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...