Gå til innhold

Hva gir dere i farsdagsgave da jenter??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe sokker til pappa i huset vi ;) Han er storforbruker av sokker, og i det siste har sokkeskuffa hans blitt ganske tom. Skal kjøpe cognacglass også tror jeg, men det blir litt mer bursdagsgave tenker jeg, han har bursdag neste uke også.

Skrevet

Har kjøpt en pysjbukse til han slik at han kan gå å "slumme" med oss andre i helgene, samt en skjorte til han som jeg har et håp om at han vil bruke litt for å style seg litt opp :)

en gave fra hvert barn.. :)

Skrevet

Konfekteske med bilde på fra eurofoto.no + hjemmelaget kort med hånd/fotavtrykk av Matilde :-) Og så middag og kake

Skrevet

Kaffe på sengen og et stort kyss!

Skrevet

Her skal han få en nye Metallica-cd en.. så har han samlingen komplett.. :-) og så baker vi sjokoladekake og lager et fint kort..

Skrevet

sove lenge, samt god frokost og kaffe på sengen. det er vår gave:)

Skrevet

Pappaen til jenta mi er bortreist på farsdagen, i tilegg til at vi ikke bor sammen lengre, så det blir vel ikke noe særlig herifra. Kanskje han kan få et kort som hun lager e.l når han kommer tilbake! I fjor bakte jeg kake tror jeg, eller var det vafler? Han fikk sove så lenge han ville (sov til kl. 16!!) Og fikk et kort datteren vår hadde malt på med fingermaling. Også skrev jeg noen fine ord på. mange sier at farsdagen er at BARNA skal feire sin far, men jeg syns det er en fin annledning for mor å vise sin takknemlighet, og at hun setter pris på det far gjør for familien.

Skrevet

Kjøpte et par svarte hansker i elgskinn idag. Skulle være veldig varme, så da håper jeg de holder hva de lover da pappan her i huset fryser i alt han har på hendene vinterstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...