Gå til innhold

Kraftigere spark hver dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 + 4 i dag og kjenner sparkene til gullet i magen sterkere hver dag..Noen ganger kan jeg se det så vidt utenpå magen og samboeren min har vært så heldig å kjenne sparkene et par ganger, svakt..

Enkelte ganger er sparkene så mange på engang, merkelig følelse..Rart og ikke ha kontroll på sin egen kropp :)

Flere som har sett og kjent sparkene til knøttet?

moro..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada ;-) Jeg er så heldig å ha morkaka mot ryggen min, så det er "fri tilgang" til å både se og kjenne. Har vel sett det på utsiden i en to-tre uker nå og er 21 uker i dag. Den siste uken har det derimot tatt seg opp betraktelig! Kjenner mye mer nå, og man kan til og med se sparkene utenpå klærne om de er ettersittende. Ganske så sprøtt siden jeg har ganske liten mage ;-)

Først syntes jeg det var skikkelig guffent, men nå begynner jeg å bli vant til det, så nå synes jeg det er veldig morsomt!

Eneste skåret i gleden er at pappa'n er i utlandet og ikke får med seg dette, men han kommer snart hjem for et par uker. Har med vilje ikke forklart ham om dette. Han har jo virkelig ikke peiling på hva dette innebærer *hihi* Han kommer til å få sjokk!

Skrevet

20+6 her og kraftige spark som kan ses utenpå magen. Har også morkaka bak mot ryggen.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...