Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 jeg og eksen har hatt et forhold en stund nå, men saken er den at han har kjæreste. har følt meg totalt råtten men på samme tid veldig forelsket i mannen jeg har barn med! og før jeg blir pepret vil jeg bare si at jeg vet at jeg har oppført meg som en F*** siden jeg har visst at han hadde kjæreste. men saken er den at i går gjorde han det slutt med henne for meg, og på samme tid som jeg føler en utrolig glede så føler jeg meg helt forjæ*** med tanke på at hun har det vondt!! (nå skal det sies at forholdet har skrantet lenge, så det hadde nok blitt slutt mellom dem nå uansett) så lurer jeg på om jeg kan tillate meg å faktisk føle glede når jeg vet at det i stor grad er jeg som har gjort at hun blir såret?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Du har i alle fall lov til å ha dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 det er sant... og det har jeg.... men en ting jeg tenker på er om jeg virkelig er den som har vært verst i denne saken? blir jo ofte sånn at det er den andre kvinnen som får svi mest, mens det egentlig er mannen som har gjort det verste.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Mulig han er den som har mest skyld, men du bidro også ved å være et villig verktøy...som til slutt ødela forholdet. Håper ikke du vurderer å bli sammen med han igjen. Kan han være bedriten mot henne, så kan han like godt være det mot deg. Men det er jo mulig du fortjener han...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 som jeg sa så har forholdet deres skrantet en god stund og de hadde sluttet å ha sex allerede da vi begynte å flørte igjen, så skal ikke ta på meg skylden for å ødelegge forholdet deres. men på samme tid så har jeg oppført meg veldig dårlig overfor en annen jente. men jeg skjønner godt at du reagerer på denne måten, du vet jo kun det jeg har skrevet og ikke rammene rundt, så jeg legger meg like godt langflat.....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Gled deg du :-) Kanskje han rett og slett oppdaget at gresset ikke er grønnere på den andre siden og vil tilbake til deg og ungen.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Må jo si at jeg synes ikke noe om utroskap. Dere burde jo ha oppført dere som voksne mennesker og ventet. Men selvsagt har du lov til å være glad! Og det er jo like mye hans handlinger som har ført til dette. Og det ER jo ikke brått sikkert at han vil være utro mot deg. Jeg og min samboer har vært utro mot mange med hverandre, og vi er begge trofaste mot hverandre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 takk anonym 22.45, dette var gode ord:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Dere har vært utro mot *mange* med hverandre? Noget spesielt vil jeg si...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 jeg er veldig enig med deg messah, jeg synes heller ikke noe om det. men det var så utrolig vanskelig og holde igjen når han endelig kom tilbake, selv om jeg prøvde. men det var nesten som en drøm og det ble til at jeg tok alt jeg kunne få av han og bare håpe, og nå ser det ut som drømmen går i oppfyllelse! så selv om jeg har gjort noe galt så klarer jeg ikke å la være å være glad på samme tid!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Selvfølgelig har du lov til det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå