Gå til innhold

Jeg har faktisk fått brennkopper!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Har feber, hodepine og utrolig influensafølelse i kroppen...men så begynte jeg jammen og få prikker på kroppen jeg og!! Både Håvard og Magnus har vannkopper, og det hadde jeg da jeg var 13, men etter å ha googlet litt og snakket med pappa har jeg kommet frem til at det er brennkopper!

 

Barnslig altså! Magnus er i storform og Håvard vil ha pupp hele tiden. O er super sliten og jeg takler feber utrolig dårlig, blir skikkelig slått ut! Blir noen gode dager dette her altså :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff! Dette hørtes ikke noe særlig ut. Nå blir dere heldigvis ferdig med vannkoppene for alltid. Utrolig slitsomt å være syk når man har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har legen ombestemt seg. Det er nok munn, hånd og fotsyke! Og disse blemmene i hendene gjør sikkelig vondt altså! Klarer nesten ikke å kneppe kapper, og det gjør vondt å skrive på datan og!

 

Tror ikke guttene heller har vannkopper nå, for dems utslett ligner veldig på mitt, og de har det konsentrert rundt bein, armer og munn...Skal ta blodprøver av de når vi er friske for å sjekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ;-P

 

Er fortsatt hånd munn og fotsyke...Og gjør ille vondt. Er skikkelig vablete i håndflatene og fingrene, og under fotsålen og mellom tærne...Alt jeg gjør er vondt. Kommer liksom ikke unna å gå eller bruke hendene...

 

Som jeg skrev på fjesboka, vil heller føde igjen enn dette...Når man føder kan man få smertelindring og det er begrenset hvor lenge det varer...Dette kan vare en uke-14 dager, og finnes vist ikke noen behandling. Fått Xylocain, og det hjelper litt, så satser på mer søvn i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...